Trenger du å gjøre en retur?
Bruk den vedlagte returseddelen og lever pakken inn på ditt nærmeste postutleveringssted. Du trenger ikke å kontakte kundeservice i forbindelse med returen. Husk å ta vare på innleveringskvitteringen.
Vilkår
Du har 14 dagers angrerett fra du mottok varen. I tillegg tilbyr vi åpent kjøp i 30 dager; for returer som gjøres mellom dag 15–30 må emballasjen være uåpnet. Etter disse tidsfristene kan vi dessverre ikke motta returen.
Varen skal være ubrukt, komplett med alt tilbehør og i originalemballasje. Hvis originalemballasjen mangler, men tilsvarende emballasje brukes, trekkes 20 % ved tilbakebetaling. Produkter med spor av bruk godtas ikke. Matvarer og forseglede produkter (f.eks. kosttilskudd og energidrikker) kan kun returneres dersom emballasjen er uåpnet. Klær og sko kan prøves forsiktig innendørs og skal være fri for slitasje, smuss og lukt. Hvis returen din ikke kan godkjennes, kan du få varen tilbake mot betaling av fraktkostnaden.
Hvor lang tid tar det?
Når produktet har ankommet returlageret vårt, blir det vanligvis behandlet innen 2–5 virkedager.
Har du valgt faktura?
Registrer returen hos Svea for å pause fakturaen. Husk at du er ansvarlig for at betalingen skjer i tide dersom fakturaen ikke pauses.
Defekt eller feil vare?
Kontakt alltid kundeservice før du returnerer: [email protected]
Andre spørsmål?
Ta kontakt, så hjelper vi deg.